wtorek, 24 sierpnia 2010

Metamorfoza Spike78 xdd

Hey xd ;DD
Metamorfoza Spike78 ;DD
Przed: Ubrana fajnie ;DD lecz czegoś brakuje (przepraszam Zulzuleczka ;DD)
Po: Sukienkę użyłam jako tunikę ;D Nawet bez kurtki fajnie wygląda xd ;DD

Przed: Makijaż pasujący do ubrania ;D
Po: makijaż również pasujący do ubrania czyli róż rozjaśniany bielą xd ;DD
nie za mocny makijaż podkreślony kredką xd

Chyba jest ładnie ;DD
Opinie zostawiam wam ;DD
Ale mi się podoba xDD


4 komentarze:

Dzięki za komentarz!! Nie zapomnij o nicku ze stardoll

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.